Social Icons

Biovelocity Sleepmate - saraf


Assalamualaikum and Good Morning!!


Gembiranya zatil tak terkira tetapi dalam masa yang sama sebak semasa mendengar perkongsian daripada beberapa pengguna #biovelocitysleepmate.

Betul!!Hanya dengan izin Allah swt setiap penyakit itu akan sembuh. Tetapi betul juga, kita perlu berikhtiar dalam mencari "ubat" terbaik.

In shaa Allah zatil akan tunjukkan apa #bvsmoriginal telah dan dapat lakukan. Ada kajian-kajian terperinci tentang pelapik tilam Dhuha ini.

Ini antara testimonial pengguna dan pengguna ini pengguna cilik yang telah dikategorikan sebagai Orang Kurang Upaya (OKU).



 Kerosakan Saraf Tunjang

Name : Steven Yoong Ho
Age : 4 years old

Adik cilik ini mengalami kerosakan saraf tunjang yang teruk selepas dijangkiti tibi.



Selepas menggunakan Biovelocity Sleepmate, alhamdulillah adik Steven mampu berdiri dan berjalan seperti kanak-kanak lain. Yang paling menyentuh perasaan adalah pabila melihat kedua-dua ibu bapa Steven gembira dan mengalirkan airmata kegembiraan.

Zatil percaya setiap seorang daripada kita inginkan yang terbaik untuk ahli keluarga. Jika kawan-kawan tahu sesiapa yang memerlukan atau sedang mengalami penyakit-penyakit ini, mungkin boleh smapaikan maklumat ini pada mereka.

Zatil boleh dihubungi pada bila-bila masa, whatsapp atau sms di 013-3931984 / 012-3351984. Sesungguhnya niat di hati zatil hanya ingin membantu adik-adik,anak-anak dan kaum keluarga yang memerlukan.

No comments:

Post a Comment